lördag 21 april 2018

Lördag 21 april 2018. Sol och god mat! Vilken dag!

Jo i dag skulle det bli sol och värme. Kerstin, som vet att jag har en mörk lägenhet bjöd mig att kommat ut till landet och fåglarna, där de bor.
Jodå , Färdtjänst skjutsade mig och där fanns också Liam, som hade ett paket att hämta hos mej. Nu fick han det i dag. Det innehöll "Barnens Bibel" . Han går i första klass och kan redan läsa ganska bra så det blir bra.

Kerstin lagar alltid god mat. Så god lunch ger jag mig ej tid att laga själv.
När man är hos Kerstin och Avad, med stor tomt och d:o Växthus så hör det till att ta en liten promenad och se hur det växer och frodas.

Färdtjänst, tog mig senare åter till mitt hem. Tobias kom en stund innan han drog iväg till träning. Vi har alltid många saker att dryfta när vi träffas!
 Kristin SMSade från Filadelfia och undrade om jag skulle komma dit. Hon var där. Jag hann ej med att gå dit men Kristin berättade om fin musik och annat som där försiggick.

Jag tog en promenad runt kvarteret för motionens och vårluftens skull.
Nog fröjdas man av att se hur våren är i antågande.
Eftersom jag råkade tillbringa resten av kvällen framför TV, som egentligen inte var meningen
så gick tiden och jag blev tröttare och tröttare men ville avsluta dagen med en hälsning till er alla mina vänner så blev det dessa rader. Tror att morgondagen också kommer att bjuda på sol

Nu säger jag GodNatt och Sov Gott! Det känner jag på mig att jag kommer att göra!
"Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är " känns bra att minnas från barndomen då
vi somnade tryggt efter att ha tackat Gud för dagen som passerat! SÅ mycket vi har att tacka för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar